Skip to content
11111 Beograd, Ul. Molerova 39/3agencijabiro.mm@gmail.com, agencijabiro.m@gmail.com

tel / fax 011 24 44 026

065 24 44 026, +38169 55 14 541
Facebook
Biro-mBiro-m
Biro-m
Agencija za knjigovodstvene usluge
  • Naslovna
  • O nama
  • Usluge
    • Registracije
      • Privredna društva
      • Preduzetnik
      • Ustanove i preduzetnici u oblasti zdravstva
      • Ustanove za smeštaj penzionera i drugih starih lica
      • Udruženja i savezi
      • Sportske organizacije
    • Vođenje poslovnih knjiga
      • Dvojno knjigovodstvo
      • Prosto knjigovodstvo
      • Paušalno oporezovani preduzetnici
    • Rad i radni odnosi
      • Zasnivanje i raskid radnog odnosa
      • Drugi oblici radnog angažovanja
      • Obračun zarada, naknada i drugih primanja zaposlenih
      • Obračun naknada za druga primanja
    • Normativna delatnost
      • Izrada normativnih akata
      • Akt o proceni rizika na radnom mestu i u radnoj okolini
    • Izrada biznis planova
    • Zastupanje
  • Cena usluga
    • Cenovnik usluga
    • Specijalna ponuda
  • Pitanja i odgovori
  • Aktuelnosti
  • Kontakt
  • Naslovna
  • O nama
  • Usluge
    • Registracije
      • Privredna društva
      • Preduzetnik
      • Ustanove i preduzetnici u oblasti zdravstva
      • Ustanove za smeštaj penzionera i drugih starih lica
      • Udruženja i savezi
      • Sportske organizacije
    • Vođenje poslovnih knjiga
      • Dvojno knjigovodstvo
      • Prosto knjigovodstvo
      • Paušalno oporezovani preduzetnici
    • Rad i radni odnosi
      • Zasnivanje i raskid radnog odnosa
      • Drugi oblici radnog angažovanja
      • Obračun zarada, naknada i drugih primanja zaposlenih
      • Obračun naknada za druga primanja
    • Normativna delatnost
      • Izrada normativnih akata
      • Akt o proceni rizika na radnom mestu i u radnoj okolini
    • Izrada biznis planova
    • Zastupanje
  • Cena usluga
    • Cenovnik usluga
    • Specijalna ponuda
  • Pitanja i odgovori
  • Aktuelnosti
  • Kontakt

SMANJITE SVOJE PAUŠALNO UTVRĐENE PORESKE OBAVEZE!!!

Izmenom Uredbe o bližim uslovima, kriterijumima i elementima za paušalno oporezivanje obveznika poreza na prihode od samostalne delatnosti (“Sl. glasnik RS”, br. 65/2001, 45/2002, 47/2002, 91/2002, 23/2003, 16/2004, 76/2004, 31/2005, 25/2013 i 119/2013) u 2014. godini je i pored otežanih uslova poslovanja delatnostima svrstanim u petu grupu: lekari, stomatolozi, apotekari, veterinari, profesori, prevodioci, tumači, inženjeri, arhitekte, fizioterapeuti, zubni tehničari, advokati i druge slične profesionalne delatnosti, su uvećane obaveze na ime poreza i doprinosa za 15%, a delatnostima svrstanim u četvrtu grupu: zlatari, kamenoresci, plastičari, metalostrugari, pekari, proizvođači testenina, poslastičari, građevinska delatnost i druge slične delatnosti, uslužno rezanje građe, stolari, stakloresci, radnje za zabavne igre, modni krojači, trgovinska i ugostiteljska delatnost koja se obavlja u kiosku ili prikolici i sličnom montažnom ili pokretnom objektu za 20% u odnosu na prethodnu godinu.

Mnogi poreski obveznici su nezadovoljni ovim i razmišljaju kako da te obaveze smanje.

Sada je trenutak da smanjite svoje obaveze za narednu godinu !!!

Kako : tako što ćete, do kraja Januara, podneti poresku prijavu za oporezivanje prema stvarno ostvarenom prihodu i početi da vodite poslovne knjige po sistemu prostog (može i dvojnog) knjigovodstva.

U čemu je razlika : osnovicu za oporezivanje sami utvrđujete samooporezivanjem (poreska uprava ne utvrđuje svojim rešenjem) putem poreskog bilansa sačinjenog na osnovu knjigovodstvenih podataka o ostvarenim prihodima i rashodima (oporeziva dobit-dohodak). Samim tim, ukoliko je tako utvrđena osnovica niža od paušalno utvrđene osnovice i obaveze na ime poreza i doprinosa su, srazmerno, manje.

Dakle, ako su vam paušalno utvrđene obaveze visoke i ne odgovaraju vašim ostvarenim prihodima imate rešenje. U ovakvim tržišnim uslovima poslovanja, besparici i poslovanju na granici opstanka obaveze plaćajte srazmerno vašim rezultatima poslovanja.Čak, ukoliko poslujete sa gubitkom, kada su vaši poslovni rashodi veči od prihoda, ne placate porez a doprinose plaćate na propisane minimalne osnovice (oko 100 evra mesečno) jer vi i vaši članovi porodice koristite prava iz obaveznog osiguranja (zdravstveno i penzijsko osiguranje i pravo na novčanu naknadu u slučaju nezaposlenosti).

Za razliku od paušalnog oporezivanja gde ste vodili Knjigu ostvarenog prometa (KPO), kod oporezivanja prema stvarnom prihodu vodite Knjigu prihoda i rashoda (PK-1) u kojoj pored prihoda knjižite i rashode delatnosti.

Ova agencija je 1-2 godine unazad savetovala mnogim klijentima prelazak na ovakav način oprezivanja i većina je to i prihvatila. Ovo nije nuđeno zbog interesa Agencije jer su knjigovodstvene usluge za ovaj vid skuplje za 20-30 evra već, pre svega, zbog interesa svojih kljenata.

Ukoliko ste zainteresovani javite se.Dodatna objašnjenja ne naplaćujemo.

Pročitajte i...

OD 12. OKTOBRA 2020. GODINE U APR-u POČINJE UPIS USKLAĐIVANJA SA NOVIM ZAKONOM ZDARVSTENIH USTANOVA U REGISTAR ZDRAVSTVENIH USTANOVANOVA
October 8, 2020
IZMENE U POSTUPKU IZDAVANJA, OBNAVLJANJA I ODUZIMANJA LICENCI ZDRAVSTVENIM RADNICIMA PREMA NOVOM ZAKONU
June 24, 2019
USKLAĐIVANJE OPŠTIH AKATA, ORGANIZACIJE I RADA ZDRAVSTVENIH USTANOVA, DRUGIH PRAVNIH LICA I PRIVATNE PRAKSE SA ODREDBAMA NOVOG ZAKONA O ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI
June 5, 2019
OBAVEZNA REGISTRACIJA ADRESE ELEKTRONSKE POŠTE DO 1. OKTOBRA 2019. GODINE
March 29, 2019
POVRAĆAJ DOPRINOSA ZA OBAVEZNO SOCIJALNO OSIGURANJE PLAĆENIH PREKO IZNOSA NAJVIŠE GODIŠNJE OSNOVICE
March 4, 2019
OBAVEZA DOSTAVLJANJA PORESKOJ UPRAVI PODATAKA O SVIM POSLOVNIM PROSTORIJAMA
September 18, 2018