Skip to content
11111 Beograd, Ul. Molerova 39/3agencijabiro.mm@gmail.com, agencijabiro.m@gmail.com

tel / fax 011 24 44 026

065 24 44 026, +38169 55 14 541
Facebook
Biro-mBiro-m
Biro-m
Agencija za knjigovodstvene usluge
  • Naslovna
  • O nama
  • Usluge
    • Registracije
      • Privredna društva
      • Preduzetnik
      • Ustanove i preduzetnici u oblasti zdravstva
      • Ustanove za smeštaj penzionera i drugih starih lica
      • Udruženja i savezi
      • Sportske organizacije
    • Vođenje poslovnih knjiga
      • Dvojno knjigovodstvo
      • Prosto knjigovodstvo
      • Paušalno oporezovani preduzetnici
    • Rad i radni odnosi
      • Zasnivanje i raskid radnog odnosa
      • Drugi oblici radnog angažovanja
      • Obračun zarada, naknada i drugih primanja zaposlenih
      • Obračun naknada za druga primanja
    • Normativna delatnost
      • Izrada normativnih akata
      • Akt o proceni rizika na radnom mestu i u radnoj okolini
    • Izrada biznis planova
    • Zastupanje
  • Cena usluga
    • Cenovnik usluga
    • Specijalna ponuda
  • Pitanja i odgovori
  • Aktuelnosti
  • Kontakt
  • Naslovna
  • O nama
  • Usluge
    • Registracije
      • Privredna društva
      • Preduzetnik
      • Ustanove i preduzetnici u oblasti zdravstva
      • Ustanove za smeštaj penzionera i drugih starih lica
      • Udruženja i savezi
      • Sportske organizacije
    • Vođenje poslovnih knjiga
      • Dvojno knjigovodstvo
      • Prosto knjigovodstvo
      • Paušalno oporezovani preduzetnici
    • Rad i radni odnosi
      • Zasnivanje i raskid radnog odnosa
      • Drugi oblici radnog angažovanja
      • Obračun zarada, naknada i drugih primanja zaposlenih
      • Obračun naknada za druga primanja
    • Normativna delatnost
      • Izrada normativnih akata
      • Akt o proceni rizika na radnom mestu i u radnoj okolini
    • Izrada biznis planova
    • Zastupanje
  • Cena usluga
    • Cenovnik usluga
    • Specijalna ponuda
  • Pitanja i odgovori
  • Aktuelnosti
  • Kontakt

Koji su uslovi za osnivanje specijalističke ordinacije za kardiologiju ?

Privatnu praksu u obliku lekarske specijalističke ordinacije za kardiologiju, prema članu 55. Zakona, može osnovati:

1) nezaposleni zdravstveni radnik doktor medicine – specijalista sa položenim stručnim ispitom;

2) zdravstveni radnik korisnik starosne penzije, uz saglasnost Lekarske komore Srbije.

Osnivač privatne prakse, u smislu člana 57. Zakona, može osnovati lekarsku specijalističku ordinaciju za kardiologiju pod uslovom da:

– ima opštu zdravstvenu sposobnost;

– je završio fakultet, odnosno odgovarajuću školu zdravstvene struke i položio stručni ispit, a za specijaliste i odgovarajući specijalistički ispit;

– je izvršio upis u imenik nadležne komore zdravstvenih radnika (Lekarska komora Srbije);

– je dobio, odnosno obnovio odobrenje za samostalni rad, u skladu sa Zakonom (licenca za rad koju izdaje, odnosno obnavlja nadležna Lekarska komora Srbije);

– mu pravnosnažnom sudskom odlukom nije izrečena krivična sankcija – mera bezbednosti zabrane obavljanja zdravstvene delatnosti, odnosno da mu odlukom nadležnog organa komore nije izrečena jedna od disciplinskih mera zabrane samostalnog rada, u skladu sa Zakonom o komorama zdravstvenih radnika (“Sl. glasnik RS”, br. 107/2005 i 99/2010);

– ispunjava uslove propisane Pravilnikom o bližim uslovima za obavljanje zdravstvene delatnosti u zdravstvenim ustanovama i drugim oblicima zdravstvene službe (“Sl. glasnik RS”, br. 43/2006, 112/2009, 50/2010, 79/2011, 10/2012 – dr. pravilnik, 119/2012 – dr. pravilnik i 22/2013) a koji se odnose na osnivanje i početak rada privatne prakse u pogledu kadra, opreme, prostora i lekova:

  • ako u pogledu kadra (član 40 Pravilnika) ima u specijalističkoj ordinaciji – jednog doktora medicine, specijalistu odgovarajuće grane medicine (konkretno specijalistu iz oblasti kardiologije),

 

  • ako u pogledu opreme (član 43 Pravilnika) obezbedi sledeće:
  1. Monitor za invazivno praćenje EKG, TA i puls, sa oksimetrijom i kapnografijom
  2. Kardijalni Dopler kompjuter
  3. Holter monitoring kompjuter
  4. Aparat za beleženje kasnih potencijala
  5. Analizator elektronske kontrole
  6. Aparat za registrovanje ezofagealnog elektrograma
  7. Oprema za intrakardiološka elektrofiziološka ispitivanja
  8. Oprema za intrakardiološku električnu ablaciju
  9. Oprema za kompjuterizovani intrakardijalni maping
  10. Defibrilator sa elektrokardiografskim monitorom
  11. Aparat za respiratornu potporu, inhalacionu i oksigenoterapiju
  12. Oprema za ergometriju-ergo bicikl ili pokretna traka sa elektrokardiografskim monitorom i pisačem,
  • ako u pogledu prostora (član 44-46 Pravilnika) ima (u vlasništvu ili zakupu i sl.) građevinski objekt u kome su obezbeđeni sledeći opšti uslovi:

 

1) da su građeni od materijala koji ne sme štetno da utiče na zdravlje ljudi i koji obezbeđuju zvučnu, termo i hidro izolaciju;

2) da su priključeni na električnu i telefonsku mrežu;

3) da su obezbeđeni vodovod, kanalizacija i grejanje;

4) da imaju posebne prostore za ostavu čistog i prljavog rublja;

5) da u radnim prostorijama, i sanitarnim čvorovima postoji tekuća hladna i topla voda;

6) da imaju sanitarni čvor sa predprostorom uz čekaonicu,

7) da imaju prirodnu i veštačku osvetljenost, i to: u ordinaciji 250 – 500 luksa, u čekaonici 100 luksa i u hodnicima 50 luksa;

8) da u svim prostorijama, u zavisnosti od namene bude obezbeđena temperatura od 18 – 25 º C;

9) da su podovi i zidovi izgrađeni od materijala koji se može lako održavati idezinfikovati.

 

Za obavljanje zdravstvenih delatnosti u zdravstvenoj ustanovi, odnosno privatnoj praksi, pojedine prostorije, u zavisnosti od namene treba da imaju sledeće površine:

 

1) ordinacija: 10 m2;

2) prostorije za intervencije i prostorije za endoskopiju: po 16 m2;

3) operaciona i porođajna sala: po 20 m2;

4) prostorija za rendgenske preglede i snimanja: prema propisima o građevinsko-tehničkim uslovima za rad u prostoru sa jonizujućim zračenjem;

 

  • ako u pogledu lekova (Član 48 Pravilnika) ima: lekove i druga sredstva za ukazivanje hitne medicinske pomoći i antišok terapiju.

 

Pročitajte i...

Da li su prededuzetnik i privredno društvo, koji imaju licencu i obavljaju delatnost socijalne zaštite sa smeštajem starih lica, oslobođeni PDV-a za pružene usluge smeštaja ?
June 2, 2020
Da li DOO osnovan za poslove socijalne zaštite (smeštaj starih lica) mora da promeni pravnu formu u ustanovu socijalne zaštite i registruje se u sudski registar, kako bi obavljao ovu delatnost ?
June 2, 2020
Koje su obaveze prema novom Zakonu o zdravstvenoj zaštiti za postojeću stomatološku ordinaciju, registrovanu u APR u statusu preduzetnika ?
May 22, 2020
Kako i kada treba da postojeća zdravstvena ustanova Apoteka, čiji osnivač je fizičko lice, uskladi svoja akta i organizaciju sa novim Zakonom o zdravstvenoj zaštiti i da se registruje u APR ?
May 21, 2020
Da li privatna specijalistička lekarska ordinacija za pregled pacijenta može da koristi uslugu specijalističke ordinacije ili lekara druge specijalnosti ?
June 24, 2019
Da li je lekar koji je registrovao lekarsku ordinaciju, kao i ostali zaposleni u ordinaciji, u obavezi da poseduju potvrdu o vakcinaciji na Hepatitis B ili na neku drugu bolest ?
September 26, 2018