Skip to content
11111 Beograd, Ul. Molerova 39/3agencijabiro.mm@gmail.com, agencijabiro.m@gmail.com

tel / fax 011 24 44 026

065 24 44 026, +38169 55 14 541
Facebook
Biro-mBiro-m
Biro-m
Agencija za knjigovodstvene usluge
  • Naslovna
  • O nama
  • Usluge
    • Registracije
      • Privredna društva
      • Preduzetnik
      • Ustanove i preduzetnici u oblasti zdravstva
      • Ustanove za smeštaj penzionera i drugih starih lica
      • Udruženja i savezi
      • Sportske organizacije
    • Vođenje poslovnih knjiga
      • Dvojno knjigovodstvo
      • Prosto knjigovodstvo
      • Paušalno oporezovani preduzetnici
    • Rad i radni odnosi
      • Zasnivanje i raskid radnog odnosa
      • Drugi oblici radnog angažovanja
      • Obračun zarada, naknada i drugih primanja zaposlenih
      • Obračun naknada za druga primanja
    • Normativna delatnost
      • Izrada normativnih akata
      • Akt o proceni rizika na radnom mestu i u radnoj okolini
    • Izrada biznis planova
    • Zastupanje
  • Cena usluga
    • Cenovnik usluga
    • Specijalna ponuda
  • Pitanja i odgovori
  • Aktuelnosti
  • Kontakt
  • Naslovna
  • O nama
  • Usluge
    • Registracije
      • Privredna društva
      • Preduzetnik
      • Ustanove i preduzetnici u oblasti zdravstva
      • Ustanove za smeštaj penzionera i drugih starih lica
      • Udruženja i savezi
      • Sportske organizacije
    • Vođenje poslovnih knjiga
      • Dvojno knjigovodstvo
      • Prosto knjigovodstvo
      • Paušalno oporezovani preduzetnici
    • Rad i radni odnosi
      • Zasnivanje i raskid radnog odnosa
      • Drugi oblici radnog angažovanja
      • Obračun zarada, naknada i drugih primanja zaposlenih
      • Obračun naknada za druga primanja
    • Normativna delatnost
      • Izrada normativnih akata
      • Akt o proceni rizika na radnom mestu i u radnoj okolini
    • Izrada biznis planova
    • Zastupanje
  • Cena usluga
    • Cenovnik usluga
    • Specijalna ponuda
  • Pitanja i odgovori
  • Aktuelnosti
  • Kontakt

Novi Pravilnik o evidenciji prometa primenjuje se od 1. januara 2016. godine

Pravilnik o evidenciji prometa (Sl. glasnik RS br. 99/2015 – dalje: Pravilnik), objavljen 2. decembra 2015. godine, primenjuje se od 1. januara 2016. godine umesto Pravilnika o evidenciji prometa robe i usluga (“Sl. glasnik RS”, br. 45/96, 48/96 – ispr., 9/97, 6/99, 109/2009 i 7/2010), koji prestaje da važi.

Pravilnikom se reguliše samo evidencija prometa, te obveznici koji se bave prometom usluga u prometu robe neće imati obavezu vođenja ove vrste evidencije od 1. januara 2016. godine.

Dodatna novina je da se postojeći KEPU Obrazac zamenjuje novim KEP Obrascem.

KEP Obrazac ima pet kolona, odnosno ne sadrži više kolonu 6 – uplata na račun.

Značajna novina je ukidanje obaveze vođenja evidencije u trgovini na veliko, osim u slučaju onih privrednih subjekata koji vode poslovne knjige po sistemu prostog knjigovodstva, kao i kod evidentiranja prodajnih podsticaja i razduženja.

Članom 2. ovog Pravilnika predviđeno je da evidenciju prometa vode pravna lica i preduzetnici koji obavljaju:

1) trgovinu na malo;
2) trgovinu na veliko, a poslovne knjige ne vode po principu dvojnog knjigovodstva;
3) komisione usluge;
4) otkup poljoprivrednih proizvoda i domaćih životinja na otkupnom mestu.

Istim članom Pravilnika predviđeno je da Evidenciju prometa čine:

· Knjiga evidencije prometa – KEP,
· Prijemni list komisione robe – PKR,
· Evidencija prodate, isplaćene i vraćene komisione robe – PKR-1,
· Dnevni izveštaj o prijemu robe na komisionu prodaju od komitenata fizičkih lica – KRI,
· Dnevni izveštaj isplaćene i vraćene robe komitentima-fizičkim licima – KRI-1,
· Dnevni pumpni izveštaj – DPI.

Članom 3. Pravilnika predviđeno je da se Knjiga evidencije prometa vodi na obrascu KEP i da sadrži kolone u koje se upisuju podaci o:

1) rednom broju evidentirane promene;
2) datumu evidentiranja promene;
3) opisu evidentirane promene;
4) iznosu zaduženja;
5) iznosu razduženja.

Novina je i da ukoliko se evidencija vodi u elektronskom obliku zaključivanje se vrši štampanjem početne strane i krajnjeg salda, koji se overava potpisom računopolagača, odnosno preduzetnika.

Pročitajte i...

OD 12. OKTOBRA 2020. GODINE U APR-u POČINJE UPIS USKLAĐIVANJA SA NOVIM ZAKONOM ZDARVSTENIH USTANOVA U REGISTAR ZDRAVSTVENIH USTANOVANOVA
October 8, 2020
IZMENE U POSTUPKU IZDAVANJA, OBNAVLJANJA I ODUZIMANJA LICENCI ZDRAVSTVENIM RADNICIMA PREMA NOVOM ZAKONU
June 24, 2019
USKLAĐIVANJE OPŠTIH AKATA, ORGANIZACIJE I RADA ZDRAVSTVENIH USTANOVA, DRUGIH PRAVNIH LICA I PRIVATNE PRAKSE SA ODREDBAMA NOVOG ZAKONA O ZDRAVSTVENOJ ZAŠTITI
June 5, 2019
OBAVEZNA REGISTRACIJA ADRESE ELEKTRONSKE POŠTE DO 1. OKTOBRA 2019. GODINE
March 29, 2019
POVRAĆAJ DOPRINOSA ZA OBAVEZNO SOCIJALNO OSIGURANJE PLAĆENIH PREKO IZNOSA NAJVIŠE GODIŠNJE OSNOVICE
March 4, 2019
OBAVEZA DOSTAVLJANJA PORESKOJ UPRAVI PODATAKA O SVIM POSLOVNIM PROSTORIJAMA
September 18, 2018