Skip to content
11111 Beograd, Ul. Molerova 39/3agencijabiro.mm@gmail.com, agencijabiro.m@gmail.com

tel / fax 011 24 44 026

065 24 44 026, +38169 55 14 541
Facebook
Biro-mBiro-m
Biro-m
Agencija za knjigovodstvene usluge
  • Naslovna
  • O nama
  • Usluge
    • Registracije
      • Privredna društva
      • Preduzetnik
      • Ustanove i preduzetnici u oblasti zdravstva
      • Ustanove za smeštaj penzionera i drugih starih lica
      • Udruženja i savezi
      • Sportske organizacije
    • Vođenje poslovnih knjiga
      • Dvojno knjigovodstvo
      • Prosto knjigovodstvo
      • Paušalno oporezovani preduzetnici
    • Rad i radni odnosi
      • Zasnivanje i raskid radnog odnosa
      • Drugi oblici radnog angažovanja
      • Obračun zarada, naknada i drugih primanja zaposlenih
      • Obračun naknada za druga primanja
    • Normativna delatnost
      • Izrada normativnih akata
      • Akt o proceni rizika na radnom mestu i u radnoj okolini
    • Izrada biznis planova
    • Zastupanje
  • Cena usluga
    • Cenovnik usluga
    • Specijalna ponuda
  • Pitanja i odgovori
  • Aktuelnosti
  • Kontakt
  • Naslovna
  • O nama
  • Usluge
    • Registracije
      • Privredna društva
      • Preduzetnik
      • Ustanove i preduzetnici u oblasti zdravstva
      • Ustanove za smeštaj penzionera i drugih starih lica
      • Udruženja i savezi
      • Sportske organizacije
    • Vođenje poslovnih knjiga
      • Dvojno knjigovodstvo
      • Prosto knjigovodstvo
      • Paušalno oporezovani preduzetnici
    • Rad i radni odnosi
      • Zasnivanje i raskid radnog odnosa
      • Drugi oblici radnog angažovanja
      • Obračun zarada, naknada i drugih primanja zaposlenih
      • Obračun naknada za druga primanja
    • Normativna delatnost
      • Izrada normativnih akata
      • Akt o proceni rizika na radnom mestu i u radnoj okolini
    • Izrada biznis planova
    • Zastupanje
  • Cena usluga
    • Cenovnik usluga
    • Specijalna ponuda
  • Pitanja i odgovori
  • Aktuelnosti
  • Kontakt

Kako apoteka rešava reklamaciju pacijenta?

Rešavanje reklamacija je zakonska obaveza svih prodavaca i proizvođača.
Ova oblast je uređena Zakonom o zaštiti potrošača iz 2010. godine u članovima 56 (reklamacija) i 54 i 55 (garancija).
Prema ovom zakonu, svaki potrošač ima pravo na reklamaciju, a obaveza prodavca je da odgovori na reklamaciju u roku od 15 dana.
Takođe, ukoliko garantuje funkcionalnost proizvoda, prodavac je dužan da izda pismenu garanciju potrošaču, kao i da obezbedi servis u garantnom roku.
Pored toga,proizvodnja i trgovina proizvodima za zaštitu zdravlja je posebno regulisana i Zakonom o lekovima i medicinskim sredstvima, koji preciznije uređuje pitanja proizvodnje i prometa lekova i medicinskih sredstava, praćenje neželjenih reakcija(vigilanca) itd.

Pročitajte i...

Da li su prededuzetnik i privredno društvo, koji imaju licencu i obavljaju delatnost socijalne zaštite sa smeštajem starih lica, oslobođeni PDV-a za pružene usluge smeštaja ?
June 2, 2020
Da li DOO osnovan za poslove socijalne zaštite (smeštaj starih lica) mora da promeni pravnu formu u ustanovu socijalne zaštite i registruje se u sudski registar, kako bi obavljao ovu delatnost ?
June 2, 2020
Koje su obaveze prema novom Zakonu o zdravstvenoj zaštiti za postojeću stomatološku ordinaciju, registrovanu u APR u statusu preduzetnika ?
May 22, 2020
Kako i kada treba da postojeća zdravstvena ustanova Apoteka, čiji osnivač je fizičko lice, uskladi svoja akta i organizaciju sa novim Zakonom o zdravstvenoj zaštiti i da se registruje u APR ?
May 21, 2020
Da li privatna specijalistička lekarska ordinacija za pregled pacijenta može da koristi uslugu specijalističke ordinacije ili lekara druge specijalnosti ?
June 24, 2019
Da li je lekar koji je registrovao lekarsku ordinaciju, kao i ostali zaposleni u ordinaciji, u obavezi da poseduju potvrdu o vakcinaciji na Hepatitis B ili na neku drugu bolest ?
September 26, 2018